2014. július 4., péntek

redesign

nem csak a kinézetre! 

Úgy határoztam, hogy nyár van és meleg és szabadság. Na jó, csak az utolsóról döntöttem én. Mivel a pötyögés nem akarja az igazat, elkezdtem átdolgozni a blogot. Valójában egy fülledt délután roppant mód unatkozva szerkesztgettem, aztán kezdett a dolog lila lenni, meg sokféle. Eredmény. Új név, új arculat és új témák kerülnek a felszínre. Még új képem is van. Hú de komoly. 

*érdekfeszítő bevezetés vége*


soul infusion

A név egy saját "gyártmányú" magyar szó, a lélekbeöntés átfordítása. Ha valaki más is használja az csupán a véletlen műve lehet, mivel egy csodás baráttal folytatott beszélgetés egyik röpke szüleménye. Rivernek annyira megtetszett a szó, hogy nekem is a szívemhez nőtt, végül angolosított formában felvéstem a fejlécre. Ennyi a szívszorító magaslatokba hágó rege. 

let your mind wander...

... vagyis a többi macskakaparás, ami a fejlécen van. Kint van az oldalsávon a teljes idézet, egy Night Vale Radio tweet, ami ihletként szolgált a fura tollas-madaras-lila lányos festményhez. A kedvencem az összes közül. Aki nem ismerné, szíves figyelmébe ajánlanám őket. Raistlin fordításában 50 megtalálható a Welcome to Night Vale-es oldalán. Ez az apróság a 36-os számot viseli és magyarul is pont olyan csodás, mint az eredeti nyelvén. Szemezgessetek! 

design

Levendula, szürke, padlizsán, fáradt rózsaszín és sötét bíbor. Lila. Szeretem a lilát. 
Meg a nyári levendula illatát, az édes parfümöt, az omló pipacsmezőket és a fénylő csillagokat a szürkés égen. Vagyis a semmi jelentése nincs a kinézetnek. És tudom, hogy fura nevei vannak nálam a színeknek. 

firkálmányok

A fejlécen lévő kis képecske, a vízfesték és a papír furcsa találkozásán túl köszönheti még ittlétét yaminak, hiszen az ő ötlete volt eredetileg a rajzos borító. Az előző designt az egyik aprócska színes rajzom díszítette egy darabig, megtisztelő és nagyon munyi felkérése után.

Ennyi lenne egyenlőre.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az új design, a baloldali részt kicsit nehéz kibetűzni, de szépek a színek, a minták, nagyon jó az összhatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kritikát, igyekszem módosítani a bal oldalon :D

      Törlés