2014. november 22., szombat

passzív félév

Hát ja, az egyetemi félévem aktívnak minősül, igen aktívnak.
Totális háború a határidőkkel aktívnak. 
Zh hegyek a nyakadban aktívnak.
Alvásmentesen aktívnak. 
Nyöh. Ez itten nem egy panasz, mert izgi ez ám, csak cserében a blog jelenleg passzívabb, mint valaha volt, azt sem tudom miért van még látogatottsága néhanapján. (erősen köszönöm) 
Így az irományok az asztalfiókba kerültek, a word doksikat nem nyitottam meg 6-8, khmmm 2-3 hónapja egyszer sem.
Csak felkullogtam és megijedtem hirtelen, hogy 3000 feletti az oldal látogatottsága, én meg így hogy miért mikor miről maradtam le milyen jótündér írt helyettem. 
Semmilyen, 

Mélységesen bocsánat. 
Lesz még karácsony, és fa alatti tanulás. Remélem majd utána. 

Közérdekű közleményt halhattak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése