2015. január 31., szombat

Még jó hogy nem a Bahamákra mentünk




#cherik canon divergence
#everything is shiny #crack
#sorry not sorry

X-men, Charles/Erik, dráma crack, PWP (Plot Without Plot), fluff, PG 6
A drága littlemissprimadonna alapos közreműködésével készült külhonban. 
A történetért nem vállalunk felelősséget.  



Még jó hogy nem a Bahamákra mentünk


második nap, szállás

CHARLES: Szerintem nem illendő kinevetned édesapád.
PETER: De…
ERIK: Ne ’de’-zzél itt nekem.
WANDA: Apa, ha nem akarod, hogy a szádba kenjem a krémet, akkor most nem beszélsz.
PETER: Most mondd, hogy nem úgy néz ki, mint Azazel bá’.
LORNA: Szerintem egy sült homárra hasonlít.
CHARLES: Lorna!
LORNA: Most mi van? Én szeretem a homárt.
PETER: De apát nem eheted meg. Az a Prof’ dolga.
ERIK: PETER!
CHARLES: Nézd a dolgok jó oldalát. Most gondold el, mi lett volna ha a Bahamákra megyünk.
PETER: Várjunkvárjunkvárjunk. Volt róla szó, hoGY A BAHAMÁKRA MEGYÜNK?!

****
három hónappal korábban, pillow talk

ERIK: Észak Korea?
CHARLES: Ezt most nem gondoltad komolyan.
ERIK: Kína? Tiltott város? Ő… nagy fal?
CHARLES: Nem.
ERIK: Washington? Fehér ház?
CHARLES: Erik. Nem.
ERIK: Párizs? Eiffel-torony?
CHARLES: Emlékszel még mi történt a legutóbbi nyaraláson?
ERIK: Kuba?
CHARLES: Előbb bénulok le.
ERIK: Charles, túldramatizálod.
CHARLES: Nem én vagyok az, akinek az egyenruhájához hozzátartozik egy teljesen indokoltan köpeny. Ne, inkább ne mondj semmit. Miért ne vihetnénk el a gyerekeket síelni?
ERIK: Egyezünk ki a Bahamákban.
CHARLES: ERIK.

****
első nap, cuccolás a szállásra

ERIK: Charles, csak egy indokot mondj miért hoztuk el a fél iskolát is.
CHARLES: Jajjj, ugyan már… rájuk fér egy kis kikapcsolódás.
ERIK: Előbb be kéne őket kapcsolni.
CHARLES: No de drágám.
PETER: Körbenéztem, van jacuzzi, szauna és világít a tükör, minden szobában van fűtés, a nappaliban meg kandalló, vannak ijesztő fehér őzfejek a falon meg egy tehenes kép, ami úgy néz ki mint Lorna reggelente, láttátok már reggelente, de most komolyan, ikea konyha műanyag virágokkal, egy most már nem teljes étkészlet, nem akarok apáékkal egy szobában lakni, a nagyobb szobában van egy francia meg egy emeletes ágy, majd sorsot húzunk, kihúztam, már becuccoltam az emeletes aljába, Lorna te terpeszkedhetsz a nagyobbon, Wanda feje meg majd koppan a plafonon ha rémálmai vannak.
LORNA: Egészségedre. És kösz. Dobd már fel az én cuccaimat is.
WANDA: Az enyém is légyszi, de lehetőleg ne az ablakon keresztül.

****
harmadik nap, felvonóból kinézve

HANK: Nézzétek, ott van Charles meg Raven!
BOBBY: Miért egymást kerülgetik egy ilyen széles pályán?
LORNA: Szerintem DNS spirált rajzolnak.
CHARLES: Lorna, kiérdemeltél egy kisötöst bioszból.
ERIK: Charles, elkényezteted a gyereket és az ott nem egy szikla?
CHARLES: Drágám, az a hó alatt van.
ERIK: Ez nem jelenti azt, hogy nincs ott.
KITTY: Ne aggódjon, hamarosan már nem fogja zavarni.
ERIK: Hamarabb síelek a felvonón, mint a sziklák között.
LORNA: Apa, mikor mehetek le a pályáról úgy, mint Wandáék?
ERIK: Ők sem mehetnek a pályán kívülre.
LORNA: Bobby akkor, az melyik pálya része?
BOBBY: A medvéké.
KITTY: Az ott nem Kurt volt?
HANK: Úristen meg Marie. Raven ki fog akadni, ha meglátja a gyerekeit egy fenyőn.
LORNA: Hát… Peter például már ott van.
ERIK: Mindjárt leszedem onnan.
LORNA: Apa, leszedhetem én?
HANK: Nem vagyok benne biztos, hogy ha itt használjátok az erőtöket az egészséges a FÉM felvonó számára.
KITTY: Hmm. McCoy prof mondd valamit.

****
negyedik nap, Hütte
gyerekasztal

SCOTT: Végre meleg van.
JEAN: El sem hiszem, hogy a Prof’ ki tudta bérelni az egészet.
KURT: Anya azt mondta valami régi ismerősé a hely, biztos adott kedvezményt.
MARIE: Vagy nem is tud róla.
KITTY: Szerintem bevetette a meggyőzőképességét.
KURT: Na és hogy megy az öregeknek?
LORNA: Hé, én is itt vagyok!
PETER: Húgi, te vénnek számítasz.
BOBBY: Ó, hát ti sem haltatok meg?
WANDA: Mi nem halunk meg olyan könnyen.

felnőtt asztal

REMY: Ha fehér vagy és csillogsz, ne csodálkozz, hogy elütnek egy SÍPÁLYÁN…
EMMA: Talán nem sombrero-t kéne hordanod síeléshez!
CHARLES: Woah, whoah, whoah, mi folyik itt?
EMMA: Gambit elfelejtette kivenni a szemét a seggéből és elütött a pályán.
REMY: A jégkirálynő túlzottan is beleolvad a környezetébe.
CHARLES: Kibéreltünk egy egész hegyet, nem hiszem, hogy ne tudnátok elkerülni egymást pár napig. Egyébként mások is értékelnék Emma, ha legalább egy színesebb sálat felvennél.
EMMA: Pjüh.
ERIK: Raven beszélnünk kell.
RAVEN: Ez rosszul hangzott, nem lehetne akkor, amikor nem vagyok itt?
ERIK: Ha nem vagy itt hogy tudnánk beszélgetni? A gyerekeidről van szó.
RAVEN: Nekem csak egy gyerekem van.
ERIK: Meg az a lány, akivel egy házban laktok és Kurt „húginak” hívja. Úgy érzem rossz hatással vannak az ikrekre.
RAVEN: Az ikrekre egy valaki van rossz hatással, és az is te vagy.
ERIK: Mi… hogy nem is… Charles mondj már valamit!
CHARLES: Az egész fenyőfa-túra Peter ötlete volt.
ERIK: Charles ez nem segít, és te nem is aggódsz?
CHARLES: Kedves, Wanda megváltoztatja a valóságot, Peter gyorsabb a lavinánál, Kurt tud teleportálni, Marie meg mindhármuk erejét birtokolhatja, ha akarja. Nem hiszem, hogy komolyabb bántódásuk eshetne. Én inkább az ökoszisztémát félteném.

gyerekasztal

SCOTT: Egyébként síelsz vagy boardozol? Mert egyik kanyarban még a léceiden láttalak, aztán meg snowboardon… Hogy csinálod?
WANDA: Mindkettőt egyszerre.
SCOTT: Ezt csak én nem értem?
WANDA: Egyik univerzumban síelek, a másikban boardozok és ti felváltva látjátok a kettőt.
JEAN: Wanda, te ugye boszorkánynak számítasz? Meg tudod mondani a jövőt is?
WANDA: Nem.
JEAN: Na és az enyémet?
WANDA: Persze, tíz éven belül megzakkansz, meg fogod ölni Scottot és el akarod majd pusztítani a világot.
JEAN: Ha-ha. Nagyon vicces, ilyet én is tudok. Neked valami robot csávód lesz.
WANDA: Én, Lornával ellentétben, nem vonzódom a fémekhez.
LORNA: Hé.
SCOTT: Akkor legyen… mondjuk szintetikus, legalább a „látszat” kedvéért.
JEAN: Nem baj úgy sem akarna gyerekeket.
PETER: Majd teremt magának, rögtön kettőt is.
SCOTT: Áh, a kettő úgyse menne, az egyik biztos meleg lesz.
LORNA: Még mindig jobb mintha seggfej lenne. Mint mondjuk te.

****
ötödik nap, sípálya

HANK: Ki hagyta el a léceit a pályán?
ALEX: Azok ott nem Charles lécei? Meg a lábai?
ERIK: MIVAN?
ALEX: Az ott egy Charles. Egy hóbuckában.
ERIK: Akkor miért nem ássuk ki?
HANK: Az logikus lenne.
ALEX: Megtaláltam a fejét!
ERIK: Charles! CHARLES! Charles mondj valamit…
CHARLES: Mrrrmmmgghhhh.
ERIK: Parancsolsz?
CHARLES: Azt hiszem, nem érzem a lábam!
HANK: Te jó ég, Charles biztos megsérült a gerinced, hívok helikoptert, meg kutyákat, de várj már megtaláltunk, akkor egy motoros szánt…
CHARLES: Várj, nincs semmi baj. Meglehetősen hűvös van ma és lefagyott a lábam. Köszönöm, hogy kiástatok, kissé beszorultam.
ERIK: Tényleg nincs semmi bajod?
CHARLES: Már hogy lenne kedves, beleestem egy méteres hókupacba. Különben is sietnem kell, még utolérhetem Ravent.
ALEX: Biztos ne hívjunk segítséget?
CHARLES: Megköszönném, ha ideadnád a lécem. Most szaladok is.
HANK: Hát ez, elment.
ALEX: Jó ölet volt így elengedni?
ERIK: Elég nehéz megállítani, ha valamit a fejébe vesz.

****
hatodik nap, jacuzzi

CHARLES: Nézd kedves!
ERIK: Mindig is tudtam, hogy jól állna neked a szakáll.
CHARLES: Így fehéren is tetszik?
ERIK: Talán, ha kevésbé lenne hab.
CHARLES: Egy állandó habfürdő szakállra nem fizetnék be, de itt kettesben megteszi.
ERIK: Így is úgy nézel ki, mint egy csapzott kalóz.
CHARLES: Te most megdobtál egy habgolyóval?
ERIK: Szerelemben és háborúban mindent szabad.
CHARLES: Drágám, tényleg háborút akarsz?
ERIK: A béke sosem volt opció.
ERIK: Ez mi?
CHARLES: Kedves, ez a Young and beautiful… Gyermekeid úgy gondolhatják, hogy hangulatzenére van szükségünk.
ERIK: Hát ez zseniális.
CHARLES: „Oh that face, oh that body, makes me wanna party, he’s my sun, he makes me shine like diamoooooonononds…”
ERIK: Ezt most bóknak vegyem?
CHARLES: Abszolút.
ERIK: Ezt nem úszod meg szárazon.
CHARLES: Erik, egy jacuzziban ülünk.
PETER: MENJETEK MÁ’ SZOBÁRA. Nekünk is kellene a jacuzzi.
CHARLES: Igazán átengedhetnénk a gyerekeknek.
ERIK: Engem a szoba része jobban megfogott.


folytatása következik
-------------------
a képeket mi készítettük és reméljük nem okoztunk nagyon maradandó sérülést
a drága littlemissprimadonna még egyszer
és sült homár because of reasons

2 megjegyzés:

  1. "Előbb bénulok le." I quit. *feláll, kimegy. a folyosóról még visszhangzik a vinnyogása*

    VálaszTörlés
  2. A Miss azt üzeni, hogy bocsánat. Kuba meg az én ötletem volt ;)
    Köszönjük a választ és folytatása következik.

    VálaszTörlés