2011. március 2., szerda

Nem is tudom ide mit írjak


Most nyitottam meg életem első blogát nagy lelkesedéssel. Nem tudom még mit kezdek vele, de szeretek írni és nekem csak az fontos. Meg persze, hogy legyen közönségem - legalább a kritikák miatt. Nem várok sok mindent e téren az élettől, csak egy cseppnyi kikapcsolódást, az álnév adta lehetőségeket és persze megnyugvást. Az írás mindig megnyugtat. Mindenki szereti kibeszélni a problémáit, én így oldom meg a dolgot. Zárkózott típus vagyok ilyen téren. Mondanám magamat művésznek, de nem vagyok az. Nekem ez csak hobbi és - sajnos -semmi más. Egy egyszerű diáklány firkálgatásai amit megoszt a nagyvilággal. Még csak nem is vagyok író típus. Reál beállítottságúnak mondom magam és mondanak mások is. Bár az első gimis napomon humánosnak vagy kémiásnak néztek. Humánosnak azért, mert kócos voltás és vidám. Kémiásnak azért, mert lány és értelmesek TŰNIK. De egyik sem talált. Matematika-fizika szakra járok. Lehet, hogy bolond vagyok, lehet, hogy nem. Egy csöppet kattan azért biztosan. Írogatok nagy bőszen a semmiről, legalábbis a magyar tanár biztosan azt mondaná rá: "Fiam! Nem tudsz te semmit!" Szóval, ez teljes mértékben kifejezi az önbizalmamat. Ennyi lenne.

4 megjegyzés:

  1. wááá dejó :P helló üdvözöllek köreinkben :P

    VálaszTörlés
  2. hát te is írni kezdtél?
    akkor majd neked is kommentelek. kíváncsian várom
    .
    :D :E

    VálaszTörlés
  3. Némi késéssel, de én is megérkeztem. Kíváncsian várom a művészi önkifejezéseidet! :)

    VálaszTörlés