2011. április 9., szombat

Monológ a tökéletetsségről

A tökéletes élőlény, mi? Nincs olyan, hogy tökéletes a világon. Talán túlzásnak hangzik, de ez az igazság. Az átlagos embert magával ragadja a tökéletesség és próbál mindent megtenni, hogy elérje azt.  De mi értelme van elérni a tökéletességet? Nincs semmi. Semmi értelme sincsen.  Ki nem állhatom a tökéletességet!  Ha valami tökéletes, akkor abból nem marad semmi. Már nem lehet mit kitalálni. Nem marad arra lehetőség, hogy egy személy további tudást vagy képességet szerezzen meg. Tudod mit jelent ez? Az olyan tudósnak, mint én, a tökéletesség kétségbeesést okoz. Az a feladatunk, hogy a dolgokból még csodálatosabb dolgokat csináljunk, mint voltak, de soha ne érjék el a tökéletességet.  Tudós, csak olyan személy lehet, aki elragadtatást talál és betartja a szabályokat.
/Kurotsuchi Mayuri

Ui.: Az idézet a Bleach c. anime 200. részéből származik (link) - rajongói fordítás alapján. 

5 megjegyzés:

  1. EZT ÉN IS KIÍRTAM ÉS ÉN IS FEL AKARTAM RAKNI! :p

    VálaszTörlés
  2. látod, látod... engem annyira megfogott, h szinte azonnal felraktam
    pillanatok amikor Mayuri szimpi, sőt tök jó fej, monnyuk szegény Aporrot sajnáltam, de ez van :)
    am majd írok ehhez, csak még nincs kész

    VálaszTörlés
  3. Micsoda? A rózsaszín fickónak mondta? Tőle lila hajam nő,hhhuhh. Egészen filozofikus egyébként. :)

    VálaszTörlés
  4. szerinted miért bírom aporrot? am a lila hajadat megnézném... :) lilal Lilla :)

    VálaszTörlés
  5. lila Lilla csak nem tok írni XD

    VálaszTörlés